tirsdag den 13. november 2012

Julemarked #01

Som lovet kommer her et par glimt af det, jeg skal have med på julemarked

Det er primært smykker, men der skal jo også være lidt jul, så jeg har lavet disse fine ophæng i selvhærdende ler fra Panduro.







De tre øverste er lavet med klassisk rød/hvid snor og nr. 4 er lavet med en mere moderne pink snor. De sidste er der ikke kommet snor i endnu :-)

Jeg synes selv, de har et fint, enkelt udtryk, og jeg gemmer da også et par stykker til mit eget juletræ ;-)

- Anne

4 kommentarer:

  1. Fine ting :-) Jeg har forresten en konkurrence kørende hvor der er mulighed for at vinde et gavekort på 200,- til Morfars Moustache. Kig gerne forbi konkurrencen her: http://www.stine-ebbesendahl.dk/2012/11/konkurrence-2.html

    KH Stine // stine-ebbesendahl.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Jeg kigger forbi.
      Kh Anne

      Slet
  2. Rigtig fine ophæng - det må jeg prøve at kaste mig ud i. Jeg har først lige fundet din blog, så det står sikkert et sted, men hvor skal du på julemarked henne?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Christina, og velkommen til!
      Tak for rosen ;-) Det er i Helligåndshuset i Randers næste weekend. Det er et mindre julemarked med 10-15 stande, men jeg glæder mig rigtig meget :-)
      Kh Anne

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...