søndag den 6. maj 2012

Lidt krympeplast

Sidste weekend var jeg til surprisefest for min veninde, Sofie, som skulle rejse til Japan 3. maj. Da hun samtidig havde haft fødselsdag siden sidst vi sås, skulle hun da have en lille gave.
Eftersom hun har en forkærlighed for alt, der har med Japan at gøre, ville jeg lave et par øreringe med japanske dukker til hende. Desværre var min ovn dog ikke helt med mig (den er lidt imod mig for tiden):


Det resulterede i,
at den ene dame krøllede helt sammen..
Øv! 
Jeg endte med at lave et par nye,
og de lykkedes heldigvis (efter 3 forsøg)
To tykke japanske damer.  
De blev pakket i en fin hjemmefoldet æske af
kraftigt papir og pyntet med sløjfe og mærke.
Og til sidst et lille hurtigt kort..
Det var en super god aften, og hun blev rigtig glad for gaven.
Så det var helt sikkert det hele værd :-)



...
Er der andre, der har problemer med ovnen sommetider?
Og hvad pokker gør man?



2 kommentarer:

  1. Altså. Sikke nogle fine øreringe, selvom det kostede en del arbejde.
    Ja, min ovn er også lidt i mod mig for tiden.
    Jeg leger ikke med krympeplast, men rugbrødet klægt, knækbrødet sort i kanterne osv. *grrr*.
    Jeg ved ikke hvad man gør...
    Køber en ny ;-) ?

    SvarSlet
  2. Mange tak :-)
    Det er sg* træls, når det er udstyret, der er imod én! Ja, gid man havde råd til det ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...