tirsdag den 10. april 2012

Dovenskab og travlhed (og en lille smule påske)

Ja, overskriften siger sig selv.

Jeg har simpelthen haft alt for meget at se til her i påsken med arbejde på museet hver dag og en masse familie- og venneaftaler. Rigtig hyggeligt faktisk. Men det betyder desværre også, at jeg har forsømt bloggen og ikke har fået kreeret noget som helst af alt det, jeg havde lovet mig selv.
Sådan kan det gå! Men jeg lover, der kommer et indlæg med de nye tuscher in action snarest.

Indtil da, må i nøjes med lidt billedspam af den påskepynt, jeg fik lavet inden påske.







De har faktisk været super nemme at lave. Jeg har bare købt en bunke forskellige træfigurer fra Creative Company i Holstebro, hvor jeg handler det meste af mine hobbyting. De kan også købes i deres netshop. Fødderne var hvide i forvejen, men jeg gav dem alligevel et enkelt lag maling, fordi der var lidt ujævnheder i farven. Derefter har jeg malet æggene/kyllingerne med hobbymaling  et par gange og givet dem en sløjfe eller filtblomst sat fast med limpistol. Til sidst har de fået ansigter med sort hobbymaling og en tynd pensel :-)

Nu må jeg vist også hellere se at komme i gang med den krympeplast!

3 kommentarer:

  1. Er vild med dine kyllinger :)
    De er super søde.
    Jeg har tildelt dig en Blog Award, du kan læse mit indlæg om den, på min blog.
    Glæder mig til at læse med på din blog
    Mvh
    KreaTrolden Ria

    SvarSlet
  2. Hej Ria.
    Tusind tak! Både for din kommentar og Blog Awarden :-) Jeg er virkelig beæret! Jeg må fluks i gang med at skrive et indlæg og finde ud af, hvem jeg skal sende videre til. Har skyndt mig at tilmelde mig som fast læser på din blog, og glæder mig meget til at følge dig. Endnu en gang, tusind tak! :-)
    Kh Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne,
      Det var så lidt :)
      Dagen efter jeg havde fået min, faldt jeg over dit lille hjørne her i Blogland... Glæder mig til at følge din gøren og laden herinde.
      Kh Ria

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...