fredag den 24. oktober 2014

Pallebord




For et stykke tid siden fik jeg overbevist min kæreste om, at vi da skulle lave et pallebord - og han skulle selvfølgelig hjælpe! Jeg fik skaffet et par paller, og så gik vi (læs: han) ellers i gang med at slibe ned.




Efterfølgende skulle det males, og der kom jeg selv på banen. Jeg gik efter et lidt slidt look, hvor træets årer kunne få lov til at skinne igennem. Jeg valgte en grå træmaling fra Jodun, som jeg tyndede rigtig godt op med vand. Derefter gav jeg selve pallerne et enkelt lag, mens spånklodserne fik 2-3 lag, da de sugede rigtig meget. 





Det endelige resultat blev rigtig fint, synes vi. 

At jeg så allerede har solgt bordet og skiftet det ud med et nyt, det er så en anden sag ;-) 

Forandring fryder, ikke?





God dag :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...