mandag den 14. maj 2012

Gratis er godt!

For et stykke tid siden skrev jeg om disse gratis prints, som BoligLiv havde valgt at tage med i deres dobbeltside om gratis prints på nettet. Hvis du ikke allerede har været inde at hamstre, kan du finde de fine prints her.

Jeg har sidenhen fået kigget lidt mere på nogle af de andre sider. Jer, der selv får BoligLiv har sikkert allerede opdaget det, men for jer andre, så er her en henvisning til siden
3eyedbear, hvor du kan finde de sødeste dyr og figurer, lige til at folde og stille frem. 





Så fine ikke? 



Jeg vil også slå et slag for denne side, hvor du kan finde et vælg af smukke mønstre med skabelon, så du kan printe og folde dine egne æsker. Der ligger også en masse fine illustrationer og paper toys, som er lige til at printe ud og folde. 


Fine mønstre og skabelon lige til at
printe ud og folde
De her "påklædningsdukker" synes jeg bare
var så fine og anderledes.

Smukke fugle, super nemme at folde
og hænge op.

Der er ikke noget nyt i flagranker,
men denne er i hvert fald fin og rigtig nem :-)


Den sidste side, jeg lige vil reklamere for, er siden her, hvor du kan finde en samling søde gavemærker og andre fine illustrationer. Kig i 'archives' under december 2006, så finder du gavemærkerne.







Ih hvor jeg altså elsker ting, der er gratis! ;-)

Jeg har forresten selv leget lidt med nogle prints. Det skal der nok komme billeder af lige så snart, jeg får taget mig sammen tid til at få taget nogle.

God mandag! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...