torsdag den 7. juni 2012

Sommerfugle!

Jeg havde næsten opgivet at finde fine sommerfugle til mit lille projekt (læs om det her), som jeg kunne betale mig fra. Og jeg havde efterhånden også opgivet at lave mine egne, selvom jeg har fået flere gode råd fra søde læsere, til hvordan jeg måske også kunne gøre det. 
..MEN efter grundig gennemgang af nettet og et utal af søgekombinationer, har jeg nu fundet en dansk side, der sælger kunstige sommerfugle. Yes! :-) Find den her.


Jeg har derfor bestilt lidt forskelligt i dag, og glæder mig til de kommer. Her er et lille udvalg:





Er de ikke fine? 
Det skal nok blive rigtig godt :-)


4 kommentarer:

  1. Nå men det var jo lige sådan nogen jeg mente. Det skal nok blive fint.

    SvarSlet
  2. jeg er vild med de grønne, hvor er de bare pæne. :)

    SvarSlet
  3. De er simpelthen SÅ fine Anne.
    Jeg glæder mig til at se resultatet!
    Kh maj

    SvarSlet
  4. Hej
    Fine sommerfugle...
    Kan du huske hvad den danske sider hedder som sælger de kunstige sommerfugle?
    Du må gerne sende svar på hekm@iddesign.dk
    - hvis muligt.
    Pft.
    Mvh. Helle

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...