onsdag den 25. april 2012

Blog Award!

I tror, det er løgn (det gør jeg i hvert fald), jeg har sg* modtaget en Blog Award! Hold op, hvor er jeg beæret :-) 



Jeg har modtaget awarden fra Ria med bloggen KreaTrolden.
Og jeg er super taknemmelig!



Som bekendt er reglerne:
Fortæl, hvem du fik din award af, besvar spørgsmålene, og send awarden videre til 4 andre bloggere med under 100 faste læsere. 


Så, here goes:
Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg havde et stykke tid fulgt en del andre blogs, og havde slet ikke tænkt på at starte min egen. Men lysten til at dele mine egne projekter kom altså snigende, og så tog jeg springet. 
Det er ikke så længe siden, jeg startede, men jeg er allerede super glad for det og især mine søde læsere og deres kommentarer :-)


Hvilke blogs følger du?
Jeg følger en lang række kreablogs. Jeg synes, det er super inspirerende at læse om andres kreative idéer og projekter, og selvom det kan være lidt svært at følge med og få læst alle indlæg (følger utrolig mange forskellige blogs), så nyder jeg virkelig at læse dem alle. 


Favorit farve?
Pyh, den er svær. Jeg er stor fan af farver, og det svinger lidt, hvilken der er min favorit i tiden. Lige for tiden er det petroleum og fine pasteller. Og så har jeg en hang til neonfarver pt. (især pink!), men prøver kraftigt at undertrykke den, da min kæreste bestemt ikke er fan og jeg sikkert snart bliver træt af den igen ;-)


Favorit film?
Jeg ser virkelig alt for sjældent film. Jeg har simpelthen ikke tålmodigheden til at sætte mig og sidde stille og se en hel film. Men når det sker, så falder valget som oftest på krimigenren eller what-ever-min-kæreste-gerne-vil-se ;-)


Hvilket land drømmer du om at besøge?
Jeg har tidligere været i Thailand, og det var en super god oplevelse, så der vil jeg gerne tilbage til. Men der er rigtig mange lande, jeg gerne vil besøge. Bl.a. Burma, Vietnam, New Zealand, flere afrikanske lande og Rusland (ja, Rusland).


JEG SENDER BLOG AWARDEN VIDERE TIL:


1. Maj, med bloggen majdumilde.
Jeg ved, du har fået den før, 
men jeg synes simpelthen bare din blog er så fin og inspirerende! Maj skriver om krea, genbrug, mad og meget mere. Hendes blog er helt klart et besøg hver! 


2.Louise, med bloggen leiliving.
Louise skriver om boligindretning - design, tendenser, nyheder mm. Du kan finde en masse inspiration i hendes fine billeder til et hjem indrettet i "det naturlige look med farvelade på", som hun selv beskriver det. Og det er lige noget for mig! :-)


3. FunkyFox, med bloggen thefunkyfox.
En skøn blog, jeg først for nyligt er faldet over. Her finder du masser af inspiration til hæklerier, krympeplast, perler, sy-projekter og meget mere. 


4. Christine, med bloggen deerinstreetlights.
Også en fin kreablog, jeg først for nyligt er faldet over. Christine skriver om indretning, origami, hækling og meget meget mere. En rigtig fin blog! :-)

Og endnu engang, tusind tak Ria.
Det er så skønt at vide, der er nogen der læser med!


2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...