tirsdag den 24. april 2012

Gratis prints!

Det nye boligliv lå pænt og ventede i min postkasse, da jeg kom hjem i dag, og som altid er det fyldt med inspiration! Skønt :-)

En af de ting, jeg elskede denne gang var en dobbeltside med links til gratis prints på nettet. Jeg er inde i en fase, hvor jeg er helt forelsket i prints, og forsøger mig også selv med nogle i øjeblikket (men mere om det en anden gang).

Jeg bliver nødt til at dele et af links'ene med jer med det samme, nemlig siden indiefixx.com. Hvis du klikker ind under "Feed your soul" i højre margen, finder du et mekka af fine kunsterprints lige til at downloade. Gratis! 



Her er et udpluk af dem, jeg ikke kunne stå for:








Er de ikke skønne?
Nu skal jeg bare have købt ny farvepatron til min printer, og så skal de fluks op at hænge sammen med en masse andre, der bare ligger og venter. Bl.a. har jeg også nogle liggende fra Biancas hånd. Hun er simpelthen også så dygtig til det, og så er hun så sød at dele med os andre :-)



Er du til prints?

2 kommentarer:

  1. Sjovt, det var også hvad der fangede min opmærksomhed i denne måneds BoligLiv.. ;) Gratis er godt!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...