tirsdag den 27. maj 2014

Ørenringe en masse

Jeg er begyndt at lave en del smykker igen i både ler og krympeplast. Jeg er stadig helt vild med begge materialer, fordi de hver i sær rummer så mange muligheder. 

En del inspiration finder jeg på Pinterest, resten kommer til mig undervejs. Øreringene sælger jeg pt. på marked til 30 kr. for 1 par og 50 kr. for 2. 

Et lille udpluk af hvad jeg pt. har tilbage fra sidste marked:

















Hvis I skulle være interesserede, sender jeg gerne. Jeg tager 6 kr. i porto pr. bestilling. Send mig en mail, hvis det har interesse :-)



2 kommentarer:

  1. Dejligt at se dig tilbage i blogverdenen :-) !
    Sikke mange fine øreringe. Jeg må kigge ind i din shop :o).

    Kh maj

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maj.
      Hvor er du sød! Tak :-) Det er også dejligt at være tilbage.
      Kh Anne

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...