fredag den 30. maj 2014

Soveværelset

Jeg overvejer meget at give vores soveværelse en ordentlig omgang. Lige nu er det simpelthen så kedeligt!

Jeg har fundet en del inspiration på altid-hjælpsomme Pinterest. 
Umiddelbart er jeg mest til det sort-hvide look i stil med disse












Jeg synes den sort-hvide stil er fantastisk, fordi den giver så meget ro. Men jeg vil nok alligevel tilføje lidt farver og træ for at give lidt mere varme. De her soveværelser rammer ret godt, hvad jeg tænker:





 



Turde jeg gå all the way, ville jeg vælge en farvet seng som den nedenstående, men så sej er jeg nok alligevel ikke ;-)



Bob bob, der er mange muligheder...
Men først gælder det jo nok om at overtale den mand, jeg deler rummet med til at en make-over overhovedet er nødvendig ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...